PLATA
I. PLATA LA LIVRARE
Daca selectezi opţiunea “Plata la livrare”, în momentul primirii coletului trebuie să înmânezi curierului suma aferenta produselor comandate şi taxa aferentă transportului.
II. PLATA ONLINE CU CARDUL BANCAR
Daca selectezi opţiunea “Plata cu cardul”, se va deschide o fereastră securizată prin care vei achita comanda online.
Vârsta minimă necesară pentru a face cumpărături pe sigil.ro este 18 ani.
III. PLATA ÎN CONT PRIN ORDIN DE PLATĂ
Poți opta pentru plata din contul bancar al bancii la care ești client în contul nostru, caz în care vom aștepta confirmarea ca s-a înregistrat plata din partea bancii noastre înainte de a expedia bunurile.
LIVRARE
Bunurile alese de tine sunt livrate la adresa pe care ne-o indici în comandă. Termenul estimativ pentru livrarea bunurilor este stabilit în rezumatul comenzii, înainte de confirmarea de către tine a plasării comenzii prin tasta “Trimite comanda”.
Timpul prevăzut pentru livrarea prin curier, este de 5 zile lucrătoare din ziua următoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui să depăşească 7 zile lucrătoare şi în niciun caz nu va depăşi 20 zile de la data încheierii contractului de vânzare. Inceperea realizării comenzii poate fi întârziată până la momentul înregistrării în contul bancar al Magazinului al preţului vânzării şi eventualelor costuri cu livrarea, în cazul alegerii de către Client al formei de plată în avans prin internet (adică prin serviciul de plată online sau printr-un transfer on-line obişnuit).
ÎN SITUAȚII EXCEPȚIONALE TERMENELE DE MAI SUS POT FI PRELUNGITE, FAPT DESPRE CARE CLIENTUL VA FI INFORMAT CÂT DE REPEDE POSIBIL DE CĂTRE SIGIL.RO
Bunurile sunt livrate la adresa indicată de pe teritoriul României prin curier. Taxele pentru livrarea produselor se indică în procesul de plasare a comenzii.
Comenzile cu o valoare de peste 200 lei vor fi expediate, pe cheltuiala Magazinului. În celelalte cazuri costul de expediere a Mărfurilor achiziţionate, în cuantum de 20 lei este suportat de către Client, lucru despre care este informat tot înainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataşează dovada achiziţionării (bon fiscal sau factură fiscală) precum şi un formular de înlocuire/returnare a mărfii.
RETUR
Ai dreptul de a anula comanda în termen de 14 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii tale.
Îţi vom restitui suma platită pe articolele cumpărate, în contul bancar indicat de tine în momentul iniţierii procedurii de retur, fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 zile din momentul în care returul tău ajunge în depozitul Sigil. Costul transportului pentru Retur este suportat de către client.
Costurile iniţiale de transport prin curierat pentru livrarea produselor către tine nu se recuperează în cazul returului, acestea fiind automat transferate firmei de curierat care a operat livrarea. Pentru a iniţia un retur este necesară completarea unui formular de retur, pe care îl primești odată cu produsele sau il poţi descărca mai jos.
Produsul pe care îl trimiți retur, trebuie să fie împachetat în ambalajul original al producătorului și trebuie să fie complet, însoţit de toate accesoriile primite.
Eşti răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. De asemenea trebuie să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura).
Introdu articolul/articolele pe care doreşti să le returnezi, împreună cu Formularul de retur, factura, în punga/cutia în care a ajuns comanda la tine. Te rugăm să reţii că Formularul de retur trebuie să însoţească întotdeauna bunurile returnate.
Nu este posibil returul coletului personal, la sediul firmei. Având în vedere siguranța coletului și timpul de livrare al acestuia, sugerăm să trimiți produsele printr-o firmă de curierat aleasă de tine, insă reține că momentan nu putem să acceptăm retururi făcute prin Poşta Română.
De asemenea, te rugăm sa nu ne trimiți colete “cu plata la livrare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet.
RECLAMAȚII
Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email vanzari@sigil.ro cu subiectul “Reclamaţie”.